Otázky štítky: Systém parkování

4.2.2 Jak jsou využívány ekonomické nástroje (mýtné, parkovné, zpoplatněné vjezdy)?

Ekonomické nástroje jsou na území MČ Praha 10 využíványplošně. Během roku 2020 byly zavedeny zóny placeného stání v k.ú. Vršovice, Vinohrady, Strašnice, Malešice, Strašnice. V létě 2021 se pak placené stání rozšířilo o do oblastí Zábehlice, Bohdalec, Michle). Provozovatelem zón je hlavní město Praha, které zajišťuje fyzickou realizaci a zároveň stanovuje jejich pravidla fungování a cenovou politiku. …

4.2.2 Jak jsou využívány ekonomické nástroje (mýtné, parkovné, zpoplatněné vjezdy)? Číst více »

4.1.4 Jak je řešena doprava v klidu (pěší zóny, parkování, P&R, K&R, B&R)?

Doprava v klidu Doprava v klidu doposud byla řešena výhradně navyšováním počtu parkovacích míst na veřejných komunikacích stanovováním dopravního značení (snižování počtu jízdních pruhů ve prospěch pruhu parkovacího, ev. pro cyklisty, zavádění jednosměrného provozu, povolování stání v křižovatkách, částečně či úplně na chodníku). Přesto je parkovací kapacita nedostatečná a již ji nelze navyšovat tímto způsobem. …

4.1.4 Jak je řešena doprava v klidu (pěší zóny, parkování, P&R, K&R, B&R)? Číst více »